FAQ
Log ind og platforme
Vi har samlet de mest hyppige spørgsmål vedr. log ind og platforme her
Jeg har glemt kode, hvordan får jeg en ny?
Kan du ikke længere logge ind på dine platforme? Ingen bekymringer. Du kan nulstille din adgangskode og lave en ny her.
Hvad skal jeg logge ind med?
Som udgangspunkt skal du logge ind med din email og din adgangskode. Der vil dog være nogle ældre konti som skal logge ind med et brugernavn i stedet, som består af en række tal.
FAQ
Abonnement og fakturering
Vi har samlet de mest hyppige spørgsmål vedr. abonnement og fakturering her
Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
Du kan nemt og hurtigt opsige dit abonnement på mit.metatrak.dk. Her finder du din kontrakt under “Mine kontrakter” og går ind på denne. Ude til højre har du muligheden for at opsige til udløbsdato eller opsige med det samme. Du er også velkommen til at kontakte os på mail for opsigelse.
Hvordan bliver mit abonnement fornyet?
Hos Meta Trak Danmark er abonnementer løbene, og vil som standard blive fornyet automatisk. 14 dage før abonnementet bliver fornyet, modtager du en mail med information om dette. 8 dage før abonnementet fornyes modtager du en faktura på fornyelsen.
Mit abonnement skal ikke fornyes automatisk. Hvordan fjerner jeg dette?
Du kan nemt og hurtigt fjerne automatisk fornyelse af dit abonnement på mit.metatrak.dk. Her finder du din kontrakt under “Mine kontrakter” og går ind på denne. I højre side under abonnement, kan du fjerne fluebenet i automatik fornyelse.